Noorwegen - Een nieuwe reis - Reisverslag uit Tromsø, Noorwegen van Nick Mostert - WaarBenJij.nu Noorwegen - Een nieuwe reis - Reisverslag uit Tromsø, Noorwegen van Nick Mostert - WaarBenJij.nu

Noorwegen - Een nieuwe reis

Door: Nick

Blijf op de hoogte en volg Nick

25 Oktober 2021 | Noorwegen, Tromsø

Hej hej! Of, in dit geval hei!
379 dagen geleden vloog ik van Amsterdam naar Stockholm om de trein te pakken naar Mora en vandaar naar Älvdalen te reizen.
31 maart 2021 arriveerde ik weer op Schiphol en na de eerste meters op Nederlands grond gebied begon het direct te kriebelen; ik wil meer. Super toffe baan bij De Waker aangenomen en een heel seizoen geknald, tot ik een aanbod kreeg vanuit Scandinavië en dit niet kon weigeren.
Dit aanbod kwam uit Noorwegen, waar ik vorig jaar in eerste instantie heen zou gaan. Het is de meest noordelijke stad in Europa, Alta. Gelegen op de Noordkaap, tussen de Fjörden. Hier zijn dertig harige vriendjes aanwezig waar ik weer voor mag zorgen en de slee staat weer klaar om er heerlijk op uit te trekken.
23 uur donker per dag, meer een constante temperatuur van ver onder de nul, denk aan een gemiddelde van -25 / -35, maar dit is een uitdaging die ik met beide handen ga aanpakken.

Deze blog ga ik weer bijhouden om iedereen mee te nemen in dit nieuwe avontuur en ik hoop dat jullie er net zo van gaan genieten als ik dat ga doen. Verwacht een heleboel, prachtige foto’s op de socials. Op dit moment wacht ik bij de gate om te gaan boarden van Amsterdam naar Tromso, daar heb ik een overnachting en morgen zal ik met de bus van Tromso naar Alta gaan. Een lange busreis, maar zo langs de Noordkaap is geen straf denk ik zo. Ik heb hier enorm veel zin in en we gaan er wat moois van maken.

Takk og se deg snart





  • 25 Oktober 2021 - 13:39

    Astrid Van Gennip :

    Wow, water super gaaf. Heel veel succes en plezier. Zie graag je blogs weer verschijnen. Groetjes van Peter en mij Astrid.

  • 25 Oktober 2021 - 14:24

    Rien Mostert:

    Hoi

  • 25 Oktober 2021 - 15:09

    Kees En Coby:

    Wij wensen jou een super tijd en kijken uit naar je belevenissen.

  • 25 Oktober 2021 - 15:46

    Toon:

    We gaan je weer volgen Nick. Voor hoelang blijf je daar?

  • 25 Oktober 2021 - 17:45

    Bianca :

    Goeie reis, Nick

  • 25 Oktober 2021 - 18:18

    Wilco:

    Gaaf Nick en zo mooi Noorwegen

  • 25 Oktober 2021 - 19:50

    Dees:

    Super leuk weer en wij gaan je zeker volgen veel liefs dees herman en ashley

  • 25 Oktober 2021 - 20:03

    Corrie:

    Dit gaat het helemaal worden Nick veel succes!

  • 25 Oktober 2021 - 20:45

    Janine:

    Gaaf Nick. Veel plezier!!!

  • 26 Oktober 2021 - 22:52

    Eric En Annita Klaui:

    Hoop dat het beter bevalt dan de vorige keer. Maar ge niet er van en veel plezier. Tegen de tijd dat je wil ontdooien zien we je wel weer terug.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Tromsø

Nick

Ontdekkend naar de wereld. Op zoek naar nieuwe culturen, nieuwe ervaringen, nieuwe mensen, nieuwe culinaire hoogtepunten, nieuwe verhalen.

Actief sinds 24 Sept. 2020
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 4833

Voorgaande reizen:

11 September 2022 - 15 December 2022

Griekenland

26 Oktober 2021 - 01 April 2022

Noorwegen

12 Oktober 2020 - 11 April 2021

Zweden

Landen bezocht: